Apie mus

„Mona OK“ istorija prasidėjo 1994 m. Iš pradžių kompanija planavo pasivadinti „Mona Liza“, įkvėpta garsiojo Leonardo da Vinci paveikslo. Tačiau jie susidūrė su problema, kad šio pavadinimo nebegalima naudoti. Įmonės atstovas pagalvojo ir pasakė „Gerai“, ir tą pačią akimirką idėja oficialiai pavadinta „Mona OK“.

Nuo tada Mona OK įgijo daugiau nei 30 metų patirtį mažmeninės ir didmeninės prekybos apatiniu trikotažu, maudymosi kostiumėliais, pėdkelnėmis ir aksesuarais srityje. Daugeliui savo klientų teikiame konsultacijas dėl siūlomų produktų asortimento.

Bendrovė valdo kelių prekių ženklų apatinio trikotažo parduotuvių tinklą „Tendence“, „Esotiq“ ir „Veļas Pasaule“ pavadinimais, taip pat yra monoprekės CHANTELLE parduotuvių Baltijos šalyse savininkė.

Be mažmeninės prekybos parduotuvių, „Mona OK“ taip pat užsiima didmenine prekyba bei bendradarbiauja su tokiais dideliais tinklais kaip „Rimi“, „Drogas“, „Maxima“, „Fix Price“ ir kt.

Bendrovės produktų asortimentą sudaro keli prekių ženklai:

1. Touch Me – tai prekės ženklas, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas gaminio lytėjimo pojūčiams. Kuriame gaminius, kuriuos norėsis liesti ir prie kurių sugrįžti vėl ir vėl.

2. Tendence – tai apatinis trikotažas, sukurtas ir palaikantis visas šiuolaikines tendencijas. Mes sekame madą ir siūlome savo klientams naujausius ir stilingiausius modelius.

3. Tropicana – paplūdimio drabužių ir aksesuarų linija. Siūlome mūsų dizainerio sukurtas mados kolekcijas, kurios paryškina ne tik grožį, bet ir komfortą paplūdimyje vasarą.

4. Priority – tai prekės ženklas, kuriame kainos ir kokybės santykis yra aukšto lygio. Šio prekės ženklo gaminių kokybė visada yra „Mona OK“ klientų prioritetas.

Pagrindinė Mona OK misija – padėti kuo daugiau moterų pamilti save ir atrasti tikrąjį savo kūno grožį. Siekiame pasiūlyti kokybišką apatinį trikotažą, kuris išryškins natūralų kiekvienos moters grožį ir suteiktų pasitikėjimo. Ilgametės patirties ir siūlomų produktų įvairovės dėka Mona OK tapo patikimu savo klientų partneriu ir sėkmingu žaidėju apatinio trikotažo rinkoje Baltijos šalyse.